Alt det praktiske og det med småt

 

Betaling  

·        Depositum skal indbetales senest 14 dage efter reservation. 

·        Indbetalingsdatoen for den resterende leje vil fremgå af lejekontrakten, og skal indbetales på Dalby Forsamligshus bankkonto 2377 762570582.

Afbestilling

·       Ved afbestilling senere end 30 dage før udlejning inddrages depositum til dækning af mistet leje.

Rengøring og oprydning

·        Den obligatoriske rengøring i Dalby Forsamlingshus er dækket af lejen og består af støvsugning, gulvvask og rengøring af toiletter.

·        Lejer står selv for al oprydning – opvask – rengøring af køleskabe, ovne, kaffemaskiner og opvaskemaskine - sammenpakning af aftørrede borde og stole – fejning af gulve og bortskaffelse af affald. Tjekliste udleveres ved udlejning.

·        Depositum tilbagebetales efter at rengøringspersonalet har gennemgået huset og tjeklisten – dog senest 14 dage efter udlejning.

Dette skal du også vide

·        Nøgleudlevering aftales nærmere med vores ”kontakt udlejnings person” – efter modtagelse af din beskæftigelses mail.

·         Rygning er kun tilladt i gårdhaven.

·         Vi udlejer kun til personer over 18 år.

·         Klude, viskestykker, sække, stanniol og doggy bags tager i selv med.

·         Duge, musikanlæg samt scene kan lejes.

·         Beskadigelse af inventar skal oplyses ved nøgleaflevering og erstatningsbeløb fratrækkes     depositummet.

·         Dalby Forsamlingshus fralægger sig ethvert ansvar for personale ansat af lejer.

·         Døre og vinduer skal være lukket efter kl. 22 for at undgå gener for naboerne til     forsamlingshuset.

·         Rygning er kun tilladt i gårdhaven.

·         Vi har brandslukningsudstyr i lokalerne.

·        Som udgangspunkt betragtes den indgåede lejeaftale som et lukket arrangement. Såfremt der afholdes et åbent arrangement SKAL lejer ansøge om lejlighedsbevilling hos politiet.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

·        

 

 

 

 

 

 

 

Det med småt